Polityka cookie
Slider

Polityka dotycząca plików cookie

Polityka system-projekt.com.pl dotycząca Ciasteczek 

Niniejsza Polityka dotycząca Ciasteczek odnosi się do wszystkich stron internetowych oraz aplikacji na urządzenia mobilne, należących do system-projekt.com.pl

Przez używanie stron system-projekt wyrażasz zgodę na używanie ciasteczek zgodnie z tą Polityką Ciasteczek. Jeżeli nie zgadzasz się na używanie przez nas ciasteczek, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki w odpowiedni sposób lub zrezygnować z używania stron system-projekt.com.pl. 

Co to są ciasteczka? 

Ciasteczka (ang. cookies) to niewielkie pliki, zapisywane i przechowywane na Twoim komputerze lub urządzeniu mobilnym podczas gdy odwiedzasz różne strony w Internecie. Ciasteczko zazwyczaj zawiera nazwę strony internetowej, z której pochodzi, „długość życia” ciasteczka (to znaczy czas jego istnienia), oraz przypadkowo wygenerowany unikalny numer służący do identyfikacji przeglądarki, z jakiej następuje połączenie ze stroną internetową. 

Do czego używamy ciasteczek? 

system-projekt.com.pl używa ciasteczek w różnych celach:

  • po to, by strony system-projekt.com.pl działały szybciej i były łatwiejsze w użyciu,
  • aby lepiej dopasować treści i reklamy dostępne na stronach system-projekt.com.pl do Twoich oczekiwań i zainteresowań,
  • do zbierania anonimowych, zagregowanych statystyk, które pozwalają nam odpowiednio modyfikować poszczególne elementy strony.
Jak długo przechowywane są dane w ciasteczkach?

Na Stronach system-projekt.com.pl mogą być używane dwa rodzaje ciasteczek – sesyjne oraz stałe. Te pierwsze pozostają na Twoim urządzeniu jedynie podczas korzystania ze stron system-projekt.com.pl. Ciasteczka stałe pozostają na Twoim urządzeniu tak długo, jak długo mają ustawiony czas isnienia w Twoim urządzeniu lub do momentu kiedy je usuniesz. 

Rodzaje ciasteczek używanych na stronach system-projekt.com.pl


Typ Ciasteczka  

Do czego są wykorzystywane?

Konieczne do działania stron

Niezbędne do prawidłowego funkcjonowania stron system-projekt.com.pl. Pozwalają Ci na poruszanie się po nich oraz używanie ich elementów. Przykładowo mogą zapamiętywać poprzednie czynności (np. otwarte teksty) podczas wracania na stronę w tej samej sesji.

Poprawiające wydajność

Zbieranie informacji o tym, jak odwiedzający korzystają ze stron system-projekt.com.pl poprzez dostarczanie informacji na temat obszarów, które odwiedzają, czasu jaki na nich spędzają oraz problemów jakie na nich napotykają, np. komunikaty o błędach. To pozwala wprowadzać odpowiednie poprawki w działaniu stron system-projekt.com.pl

Poprawiające funkcjonalność

Zapamiętywanie Twoich ustawień i wyborów (np. nazwa użytkownika, region, w którym jesteś, personalizowane ustawienia treści) by dostarczyć Ci bardziej spersonalizowane treści i usługi. Pozwalają Ci również na oglądanie filmów i używanie narzędzi społecznościowych.

Reklamowe

Dostarczanie Ci reklam odpowiadających Twoim zainteresowaniom oraz ograniczanie liczby wyświetleń danej reklamy. Te ciasteczka pozwalają nam także mierzyć efektywność kampanii reklamowych.

 Czy używamy ciasteczek podmiotów trzecich?

 Tak, korzystając ze stron system-projekt.com.pl możesz otrzymywać ciasteczka pochodzące od firm realizujących na stronach system-projekt.com.pl kampanie reklamowe na zlecenie reklamodawców. Więcej informacji na temat tych ciasteczek możesz znaleźć na stronach internetowych poszczególnych podmiotów trzecich.

 W jaki sposób mogę zmienić ustawienia dot. ciasteczek albo je usunąć?

 Większość przeglądarek internetowych jest początkowo ustawionych na automatyczne przyjmowanie ciasteczek. Możesz jednak zmienić ustawienia przeglądarki tak, aby ciasteczka były blokowane – w całości lub w jakiejś części, np. tylko od stron trzecich, albo aby każdorazowo otrzymywać komunikat w momencie kiedy ciasteczka są wysyłane na Twoje urządzenie. Pamiętaj jednak, że jeżeli zablokujesz używane przez nas ciasteczka, może to negatywnie wpłynąć na wygodę korzystania ze stron system-projekt.com.pl, na przykład możesz nie być w stanie odwiedzić pewnych obszarów stron system-projekt.com.pl bądź nie otrzymywać spersonalizowanych informacji podczas ich przeglądania. Uniemożliwisz nam także zbieranie anonimowych informacji nt. używania naszych stron w celu stałego poprawiania zawartości stron i usług system-projekt.com.pl.

 

POLITYKA PRYWATNOŚCI

1.Administrator Danych niniejszym oświadcza, że jest administratorem danych osobowych w      rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016, poz. 922, z późn. zm.) („Ustawa o ochronie danych osobowych” lub „Ustawa”) lub w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego   przepływu   takich   danych   oraz   uchylenia   dyrektywy   95/46/WE   („Ogólne rozporządzenie o ochronie danych” lub „RODO”) – po jego wejściu w życie.

2.Administratorem Danych jest : SYS-PRO-NET Paweł Lewandowski, Gaj 4, 88-324 Jeziora Wielkie
NIP 5571017976

3.Niniejszy dokument określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych klientów firmy:
SYS-PRO-NET Paweł Lewandowski, Gaj 4, 88-324 Jeziora Wielkie posiadająca stronę www.system-projekt.com.pl


4.Podanie swoich danych (adresu pocztowego i mailowego oraz numeru telefonu) jest dobrowolne, a jednocześnie niezbędne do złożenia zamówienia na usługę lub produkt. W związku z ustawą RODO, klientowi przysługuje prawo do poprawiania danych, prawo żądania usunięcia danych.
Prawo żądania usunięcia danych nie dotyczy zmian w dokumentacji księgowej , wymaganej przez aktualne przepisy Administracji Skarbowej. Dokumentacja księgowa aktualnie musi być przechowywana 6 lat.

5.Przekazane nam w formie osobistej, telefonicznej lub mailowej dane osobowe służą wyłącznie do celów obsługi zamówień klientów na usługi, części zamienne i produkty lub urządzenia gotowe.

6.Dane osobowe są przekazywane uprawnionym pracownikom i współpracownikom Administratora Danych wyłącznie w celu realizacji zamówień na usługi zlecone przez klientów indywidualnych. Podstawę prawną przekazania danych osobowych stanowić będą umowy pisemne pomiędzy Administratorem i jego pracownikami oraz współpracującymi firmami (np.kurierskimi) zawarte zgodnie z ART.31 Ustawy RODO.

7.Dane osobowe klientów są przechowywane przez Administratora Danych w celu realizacji uprawnień klientów wynikających z gwarancji i rękojmi na zakup usług i produktów oraz w celu rejestracji chronologii napraw przez czas nieokreślony, na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Dane osobowe są odpowiednio zabezpieczone. Wszelkie uwagi ,zapytania oraz informacje dotyczące powierzonych danych osobowych należy zgłaszać Administratorowi na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.